Visokie čia

4 comments
  1. lora said:

    as vis galvoju, kaip cia reikes man sinonimu zodziui nuostabu vis rasti, kad galeciau pakomentuoti prie kiekvieno tavo posto. patinka man tos linijos labai.

    • 🙂 reikia mygtuko “like”
      dėkui labai – aktyviausia komentatorė kol kas esi!

  2. lora said:

    oj, nu as isivaizduoju kad skaitau ir ziuriu ne as viena, bet kol prati nepradejau rasyti blogo, tai irgi niekada nekomentuodavau🙂 bet gryztamojo rysio tai juk norisi😉
    vakar mano vyras partise du didziulius kvadratus medzio, nudazyto baltai, viena man, kita – sau, tai sapnavau, kad tu man ant jo nupaisei kazka is savo paisalu serijos🙂 ot butu nerealu!

    • tai tu komentuok komentuok – aišku, kad smagu🙂
      O dėl to medžio gabalo nu tai ką.. atsiųsk nebent🙂 arba atsiprintink ir apklijuok😉

Parašykite komentarą

