Netikėtai jaučiuos blogere

Taip jau sutapo šie piešiniai su taurėm ir su tokiu blogų reiškiniu “Stylish blogger award”. Aš jį gavau! Keliu taurę! Taigi, pati šį reiškinį pastebėjau praėjusią savaitę ir dabar jis atkeliavo pas mane iš Mėlynių Upės.  Viskas vyksta taip:

– Gavęs apdovanojimą išduoda, iš ko jį gavo (ačiū Raimonda)
– Parašo 7 dalykus apie save
Sakyčiau daugoka, bet kadangi bent jau šią akimirką jaučiuosi tikra blogere, tai nesusikuklinsiu:
Nr.1 Esu labai išsiblaškiusi. Visame kame.
Nr.2 Turiu daugybę norų ir planų, tik sunkiai sekasi sudėlioti juos eilės tvarka.
Nr. 3 Mėgstu keliauti, nors tai darau gana retai.
Nr. 4 Ilgiuosi grafikos spaustuvės institute ir iš vis – visos grafikos virtuvės.
Nr. 5 Esu susižavėjusi bonsais – kažką tokio mėginu auginti pati, bet tai nelabai panašu į bonsus🙂
Nr. 6 Mėgstu rankdarbiauti – man tai antistresinė terapija.
Nr. 7 Laukiu pavasario.
Kadangi tai ilgiausias įrašas ever – tai aš jau visiškai rimta blogerė :))))

– Išrenka tuos, kam perduos titulą
Tadaaam apdovanojimą perleidžių šiems blogams ir jų savininkams (leidžiu sau nuspręsti, kad tai turėtų būti tik trys mano pastaruoju laisvalaikio metu lankomiausi):
http://graziu-daiktu-buveine.blogspot.com/ – už puikias inspiracijas
http://kokonas.wordpress.com/ – už tai, kad palaiko, viešina ir suburia į mugę lietuviškus darbštuolius ir darbštuoles, dalijasi džiaugsmais ir rūpsčiais.
http://smagauslaiko.wordpress.com/ – už pačius gražiausius meškius.
– Jiems praneša gerą žinią.

Smagiausia, kad šitas apdovanojimas man parodė, kad šį sandėliuką žiūri ne tik mano sesė ir keletas draugų:)

5 comments
  1. sese said:

    o tai tipo sese tai jau nesiskaito????? mazike, stosi i kampa uz nepagarba vyresniems🙂

    ir sveikinimai. reikia sveeest🙂

  2. sese said:

    ir dar. tie begalviai man labai patinka. siuo metu pati taip jauciuos. arba noreciau irgi buti begalve…

    • skaitaisi, tik iš tavęs to ir tikiuosi, tai natūralu, kad tu čia aktyviai reiškies🙂
      o dėl begalvių – aš ir šiuo metu tokia… be galvos ir sklandanti ore. bee..

Parašykite komentarą

