Virtuvė-dirbtuvė…

…arba ypatingas šios savaitės bardakas namie, kai stalas nukrautas tūtom dažų ir telpa ant jo nebent puodelis kavos, kliūčių ruožą padaro molberto kojos, ant žemės atsidūręs kitas “darbastalis”, o pažiūrėjus pro langą matai, kad darbininkai (o gal archeologai?) kasa kaulus.. Kitaip ir nepavadinsi – ypatingas bardakas! Leidau sau padūsauti čia. Bet daugiau stengsiuos to nedaryti – juk ne žodžiais, o darbais tėvynę mylim🙂 Kas galvojat, kad pas jus namie bardakas – dalinuosi nuotraukomis. Turbūt pamanėt, kad pas kai ką yra ir blogiau, ane?🙂

10 comments
  1. vio said:

    oj kaip jaukiai apsitaškius🙂 aš tos kavos užeičiau dar kada🙂

    • tiksliau būtų – apsitaškę..o tos kavos tai mielai prašom!

  2. sese said:

    se, taigi aisku, kad archeologai… darbininkai taip tvarkingai nekasa🙂

    • :))) nu gali būti.. man tie jų kastuvai pasirodė ne visai archeologiški🙂

      • sese said:

        :DDD o kokie yra archeologiski? tie zaisliniai? tada butum itarus, kad ten vyksta koks nors performansas ar reklamine akcija🙂

      • nu pagal mane jie turėtų turėti mažiukus kastuviukus ir tuos šepetėlius🙂 atsargiai ten viską rasuti.. o čia tai pakasa – o kaulas! juokingai šiurpu žiūrėti buvo🙂

  3. Greta said:

    Pas mane baisiau būna. Bet man patinka ”meniškas” bardakas.

    • o, tai mano namai dar ne baisiausi :)) valioo!!!

      • sandriukas said:

        patikek manim–tikrai NE! :DDD

Parašykite komentarą

